Search This Blog

Tuesday 21 February 2012

Selamat Datang

Salam buat semua.

Selamat datang ke blog Karya Iris Ixora.

InsyaAllah saya akan berkongsi dengan anda pelbagai catatan perjalanan dan karya saya. Dari buku Sooty (kucing peliharaan saya dari Istanbul yang amat saya kasihi tetapi sudah pergi meninggalkan saya buat selama-lamanya) sehingga ke novel-novel saya dan Siri Merah Cinta Kita.

Semua karya saya ini adalah terbitan Grup Buku Karangkraf. Penerbit yang sangat saya kagumi sejak dulu.

Terima kasih kepada semua yang pernah, sedang dan terus membaca karya Iris Ixora. Saya amat menghargai sokongan padu yang diberikan kepada saya selama ini. Juga kepada mereka yang sudi menjadi rakan Facebook saya;  Iris Ixora Novelis ,  semoga anda terus makmur dan sejahtera.

Selamat membaca.

No comments:

Post a Comment